synergy trening bilde

Tren med personlig trener
hos Synergytrening 

 – Effektivt

 – Krever lite tid 

 – Tilpasset deg og ditt skjema

 – Bestill gratis prøvetime i dag!

personlig_trening_300

«Mange har en stillesittende livsstil som gjør musklene så lite virksomme at musklenes automatikk svekkes»

Når du trener med Synergytrening sine personlige trenere og instruktører, trener du med fagpersoner utdannet innen trening, helse og/eller fysioterapi som også har gått gjennom Synergytrenings eget sertifiseringssystem.

Vi driver etter prinsippet om at det er ditt tidsskjema som er viktigst. Hos oss trener du når det passer for deg. Alt loggføres på en måte som gjør at du kan veksle mellom ulike trenere og likevel få et konsistent treningsutbytte.

Sikker, intensiv og hard styrketrening som gir resultater. Med Synergytrening kan du være trygg på at hver eneste bevegelse, hver eneste øvelse og fysiske utfordring er utviklet og godkjent av høyt kvalifiserte fysioterapeuter. Din kropp tåler veldig hard trening så lenge du trener riktig. Med Synergy treningsanalyse får vi kunnskap om hva kroppen din tåler og hva du trenger.

Tung motstand og sakte bevegelser gjør at en større andel av muskelfibrene blir aktivert og involvert i bevegelsen. Når du ikke klarer flere repetisjoner “tømmes” musklene. Den største effekten får du de siste 10
 sekundene av treningen. Når øvelsen er ferdig, skal du ha tid til restitusjon slik at kroppen kan utvikle resultater av treningen gjennom å styrke de “tømte” muskelfibrene.

Slowburn er en effektiv og sikker styrketreningsmetode. Studier har vist at Slowburn kan bygge muskelstyrke opptil dobbelt så raskt som vanlig styrketrening. Mens tradisjonell styrketrening innebærer raske bevegelser, mange repetisjoner og flere serier, utføres Slowburn med kontrollerte, langsomme, presise og repeterende bevegelser kombinert med høy belastning. Slowburn har dokumentert resultater siden treningsformen ble utviklet av Ken Hutchins for over førti år siden. Metoden er også dokumentert gunstig for mennesker med skader og svakheter som for eksempel benskjørhet.

Med Synergytrening får du også trent kjernemuskulaturen – de mange små musklene som utgjør kroppens automatiserte og finmotoriske stabiliseringsmekanisme. Trening av kjernemuskulatur kalles gjerne core-trening. Core-trening handler om å trene de musklene vi alltid trenger og som vi er helt avhengige av for å ha en velfungerende kropp.

To halvtimer er nok. Synergytrening er rolig, men likevel høyintensiv.
 Kroppen trenger tid til restitusjon mellom treningsøktene for å danne sterkere muskelfibre.
 En halvtime i uken gir god effekt. To halvtimer i uken gir deg maksimalt utbytte av treningen.

 

 

 

personlig_trening_300

«Mange har en stillesittende livsstil som gjør musklene så lite virksomme at musklenes automatikk svekkes»

Når du trener med Synergytrening sine personlige trenere og instruktører, trener du med fagpersoner utdannet innen trening, helse og/eller fysioterapi som også har gått gjennom Synergytrenings eget sertifiseringssystem.

Vi driver etter prinsippet om at det er ditt tidsskjema som er viktigst. Hos oss trener du når det passer for deg. Alt loggføres på en måte som gjør at du kan veksle mellom ulike trenere og likevel få et konsistent treningsutbytte.

Sikker, intensiv og hard styrketrening som gir resultater. Med Synergytrening kan du være trygg på at hver eneste bevegelse, hver eneste øvelse og fysiske utfordring er utviklet og godkjent av høyt kvalifiserte fysioterapeuter. Din kropp tåler veldig hard trening så lenge du trener riktig. Med Synergy treningsanalyse får vi kunnskap om hva kroppen din tåler og hva du trenger.

Tung motstand og sakte bevegelser gjør at en større andel av muskelfibrene blir aktivert og involvert i bevegelsen. Når du ikke klarer flere repetisjoner “tømmes” musklene. Den største effekten får du de siste 10
 sekundene av treningen. Når øvelsen er ferdig, skal du ha tid til restitusjon slik at kroppen kan utvikle resultater av treningen gjennom å styrke de “tømte” muskelfibrene.

Slowburn er en effektiv og sikker styrketreningsmetode. Studier har vist at Slowburn kan bygge muskelstyrke opptil dobbelt så raskt som vanlig styrketrening. Mens tradisjonell styrketrening innebærer raske bevegelser, mange repetisjoner og flere serier, utføres Slowburn med kontrollerte, langsomme, presise og repeterende bevegelser kombinert med høy belastning. Slowburn har dokumentert resultater siden treningsformen ble utviklet av Ken Hutchins for over førti år siden. Metoden er også dokumentert gunstig for mennesker med skader og svakheter som for eksempel benskjørhet.

Med Synergytrening får du også trent kjernemuskulaturen – de mange små musklene som utgjør kroppens automatiserte og finmotoriske stabiliseringsmekanisme. Trening av kjernemuskulatur kalles gjerne core-trening. Core-trening handler om å trene de musklene vi alltid trenger og som vi er helt avhengige av for å ha en velfungerende kropp.

To halvtimer er nok. Synergytrening er rolig, men likevel høyintensiv.
 Kroppen trenger tid til restitusjon mellom treningsøktene for å danne sterkere muskelfibre.
 En halvtime i uken gir god effekt. To halvtimer i uken gir deg maksimalt utbytte av treningen.